המזכירות האקדמית
המזכירות האקדמית היא הגוף המסייע לרקטור ליישם את מדיניותו ואת החלטות הסנאט והוועדות האוניברסיטאיות
תחומי העיסוק המרכזיים של המזכירות האקדמית:
- גיבוש נהלים וכללים אקדמיים וטיפול בעדכונם ובשינויים, טיפול בנושאים אקדמיים ומנהליים שלא מצאו את פתרונם במסגרת הטיפול ביחידות, טיפול בבעיות חריגות של תלמידים מבחינה אקדמית ומנהלית, ועדות משמעת לאנשי סגל ולסטודנטים וטיפול בתעודות.
- ריכוז הוועדות האקדמיות של הסנאט
- מינויים והעלאות בדרגה של הסגל האקדמי; טיפול בנושאי המינהל האקדמי באוניברסיטה כגון: שבתון/ פטור מהוראה/חל"ת, קריטריונים, עבודת חוץ ועוד
- טיפול בתלמידי מחקר, במשתלמי בתר-דוקטור ובמלגות קיום לתארים מתקדמים
- טיפול בקרנות ובמלגות חיצוניות
להנפקת העתקים ותרגומים לאנגלית של תעודות יש להגיש בקשה בטופס מקוון
לבירורים בנושא העתק או תרגום תעודה ניתן לפנות דרך מערכת הפניות בבחירת הנושאים "הפקת העתק תעודה" או "הפקת העתק תעודת רקטור".
משרד המזכירות האקדמית נמצא בבניין הסנאט, קומה 2, חדר 212, טלפון 03-6408770