המזכירות האקדמית

המזכירות האקדמית היא הגוף המסייע לרקטור ליישם את מדיניותו ואת החלטות הסנאט והוועדות האוניברסיטאיות

בניין הסנאט ע"ש ג'ורג' ס. וייז - מקום מושבה של המזכירות האקדמית
בניין הסנאט ע"ש ג'ורג' ס. וייז - מקום מושבה של המזכירות האקדמית
  • נושאים בטיפול המזכירות האקדמית
  • צוות המזכירות הכללית

תחומי העיסוק המרכזיים של המזכירות האקדמית:

  • גיבוש נהלים וכללים אקדמיים וטיפול בעדכונם ובשינויים, טיפול בנושאים אקדמיים ומנהליים שלא מצאו את פתרונם במסגרת הטיפול ביחידות, טיפול בבעיות חריגות של תלמידים מבחינה אקדמית ומנהלית, ועדות משמעת לאנשי סגל ולסטודנטים וטיפול בתעודות.
  • ריכוז הוועדות האקדמיות של הסנאט
  • מינויים והעלאות בדרגה של הסגל האקדמי; טיפול בנושאי המינהל האקדמי באוניברסיטה כגון: שבתון/ פטור מהוראה/חל"ת, קריטריונים, עבודת חוץ ועוד
  • טיפול בתלמידי מחקר, במשתלמי בתר-דוקטור ובמלגות קיום לתארים מתקדמים
  • טיפול בקרנות ובמלגות חיצוניות

להנפקת העתקים ותרגומים לאנגלית של תעודות יש להגיש בקשה בטופס מקוון

משרד המזכירות האקדמית נמצא בבניין הסנאט, קומה 2, חדר 212, טלפון 03-6408770

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>