המזכירות האקדמית
המזכירות האקדמית היא הגוף המסייע לרקטור ליישם את מדיניותו ואת החלטות הסנאט והוועדות האוניברסיטאיות
תחומי העיסוק המרכזיים של המזכירות האקדמית
- מזכירות כללית: גיבוש נהלים וכללים אקדמיים וטיפול בעדכונם ובשינויים, טיפול בנושאים אקדמיים ומנהליים שלא מצאו את פתרונם במסגרת הטיפול ביחידות, טיפול בבעיות חריגות של תלמידים מבחינה אקדמית ומנהלית, ועדות משמעת לאנשי סגל ולסטודנטים וטיפול בתעודות.
מדור הסנאט: ריכוז הוועדות האקדמיות של הסנאט
- מדור הסגל האקדמי: מינויים והעלאות בדרגה של הסגל האקדמי; טיפול בנושאי המינהל האקדמי באוניברסיטה כגון: שבתון/ פטור מהוראה/חל"ת, קריטריונים, עבודת חוץ ועוד
- מדור תלמידי מחקר: טיפול בתלמידי מחקר, במשתלמי בתר-דוקטור ובמלגות קיום לתארים מתקדמים
- מדור קרנות ומלגות: טיפול בקרנות ובמלגות חיצוניות
להנפקת העתקים ותרגומים לאנגלית של תעודות יש להגיש בקשה בטופס מקוון
שרון פלדמן
המזכירה האקדמית
טל' 03-6408770 | דוא"ל
יניב אברמסון
סגן המזכירה האקדמית
טל' 03-6408458 | דוא"ל
עו"ד ירון זהבי
קובל לענייני משמעת
טל 03-6406758 | דוא"ל
אפרת ניר
מרכזת המזכירות האקדמית
טל' 073-3804526| דוא"ל
ענת שבת
רכזת רשויות השיפוט ורכזת תעודות
טל' 03-6408876 | דוא"ל
תלונות בגין עבירות משמעת יש להעביר לרכזת רשויות השיפוט במייל: ashabat@tauex.tau.ac.il
עדנה רוטר
מזכירת המחלקה ואחראית על הטיפול בהעתקים ובתרגומים של התעודות
טל' 03-6405620 | דוא"ל
ניתן להגיש בקשות לקבלת העתקים ותרגומים באמצעות טופס מקוון
משרד המזכירות האקדמית נמצא בבניין הסנאט, קומה 2, חדר 212, טלפון 03-6408770