המזכירות האקדמית

המזכירות האקדמית היא הגוף המסייע לרקטור ליישם את מדיניותו ואת החלטות הסנאט והוועדות האוניברסיטאיות

בניין הסנאט ע"ש ג'ורג' וייז - מקום מושבה של המזכירות האקדמית
בניין הסנאט ע"ש ג'ורג' ס. וייז - מקום מושבה של המזכירות האקדמית

תחומי העיסוק המרכזיים של המזכירות האקדמית

 

  • מזכירות כללית: גיבוש נהלים וכללים אקדמיים וטיפול בעדכונם ובשינויים, טיפול בנושאים אקדמיים ומנהליים שלא מצאו את פתרונם במסגרת הטיפול ביחידות, טיפול בבעיות חריגות של תלמידים מבחינה אקדמית ומנהלית, ועדות משמעת לאנשי סגל ולסטודנטים וטיפול בתעודות.

            הנפקת העתקים ותרגומים לאנגלית של תעודות.

 

שרון פלדמן
המזכירה האקדמית
טל' 03-6408770 | דוא"ל 

יניב אברמסון
סגן המזכירה האקדמית
טל' 03-6408458 | דוא"ל 

עו"ד ירון זהבי
קובל לענייני משמעת
טל 03-6406758 | דוא"ל 

בר פלק
רכזת רשויות השיפוט ורכזת תעודות
טל' 03-6408876 | דוא"ל

עדנה רוטר
מזכירת המחלקה ואחראית על הטיפול בהעתקים ובתרגומים של התעודות
טל' 03-6405620 | דוא"ל 

 

משרד המזכירות האקדמית נמצא בבניין הסנאט, קומה 2, חדר 212, טלפון 03-6408770.

 

 

 

 

אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive